Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. Údaje o názvuMetody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Osobní jméno Trampota, Tomáš (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Portál, 2010
    Rozsah293 s. : il. ; 20 cm
    Dal.odpovědnost Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor)
    WWWObsah
    Počet ex.1, z toho volných 0
    Odkazy (1) - ČLÁNKY
    PůjčovnaOdděleníUmístěníSignaturaInfo
    VšeobecnáNaučná316.7A 196783vypůjčený (do 12.06.2025)
    Metody výzkumu médií
    AbstraktCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
    Předmět.heslo masmédia
    výzkum médií
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT316.7 * 303 *
    Druh dok.KNIHY
    Poznámky Obsahuje bibliografie a rejstříky
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    ISBN978-80-7367-683-4 (brož.)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.