Počet záznamů: 1
Údaje o názvu Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Osobní jméno Trampota, Tomáš (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Portál, 2010 Rozsah 293 s. : il. ; 20 cm Dal.odpovědnost Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor)
WWW Obsah Počet ex. 1, z toho volných 0 Odkazy (1) - ČLÁNKY Půjčovna Oddělení Umístění Signatura Info Všeobecná Naučná 316.7 A 196783 vypůjčený (do 12.06.2025) Abstrakt Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Předmět.heslo masmédia
výzkum médiíKonspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.7 * 303 * Druh dok. KNIHY Poznámky Obsahuje bibliografie a rejstříky
Poznámka o jazyku Anglické resumé
ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Načítání…
Počet záznamů: 1