Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 21  
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "spotřebitelské chování Česko"
  1. Who are online grocery shoppers? / Radka Bauerová, Halina Starzyczná, Šárka Zapletalová. E+M. Ekonomie a Management Ročník 26, 1 (2023), strana 186-205
    Článek

    Článek

  2. Generation X, Y and Z preferences for car-sharing in different situation / Pavel Pelech, Julie Holendová. ACC Journal. Issue B, Sciences of economics Vol. 28, 2 (2022), strana 86-95
    Článek

    Článek

  3. Online shopping behavior not only in times of crisis / Veronika Svatošová. Brno : Mendel University in Brno, 2021. 179 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Online shopping behavior not only in times of crisis

    Kniha

  4. Auto na internetu? : ojetinu Češi raději pořídí naživo, ukázal průzkum / RED /Redakce časopisu Profit. Profit Č. 10 (2020), s. 38
    Článek

    Článek

  5. Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza / Radim Bačuvčík. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. 190 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Hudba v obchodním prostředí

    Kniha

  6. Loajalita, spokojenost a hodnota zákazníka / Ondřej Linhart. Studentská vědecká a odborná činnost 2019. Ekonomika S. 99-109
    Článek

    Článek

  7. Factors influencing consumer behaviour of generation Y on the Czech wine market / Jana Němcová, Pavla Staňková. E+M. Ekonomie a Management Vol. 22, iss. 4 (2019), s. 145-161
    Článek

    Článek

  8. Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě / Přemysl Průša. Praha : Press21, [2019]. 218 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě

    Kniha

  9. Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu / Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil. Zlín : VeRBuM, 2018. 183 stran, 17 nečíslovaných stran obrazových příloh
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu

    Kniha

  10. Attributes contributing to perceived customer value in the Czech clothing on-line shopping / Jozefína Simová, Ľubica Cinkánová. E+M. Ekonomie a Management Roč. 19, č. 3 (2016), s. 195-206
    Článek

    Článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.