Výsledky vyhledávání
- V moři sociálních sítí / Radka Mikulíková. V Hradci Králové : Milan Hodek - Paper Jam, 2025. 82 stran
Počet ex. : 2, z toho volných 1 - Customer engagement in Facebook brand communities: a case study from automotive in the Czech Republic / Ludvik Eger, Liuba Turchyn. E+M. Ekonomie a management Volume 27, issue 4 (2024), strana 192-210
- Depresivní společnost : k připomínce Markéty Sedláčkové / Olga Plíčková a kol.. Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2024. 259 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Das einzig wahre Faktencheckbuch : Recherchen, Einblicke und Erfahrungen von Deutschlands erster Faktencheckredaktion / Bastian Schlange. Essen : CORRECTIV, 2023. 323 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - An in-depth analysis of generation Z selected motives for active TikTok usage / Sebastian Zips, Julie Holendová. ACC Journal. Issue B, Science of economics Vol. 29, 2 (2023), strana 112-124
- Sport na sociálních sítích : rešerše / zpracovala Martina Sanetrníková. Liberec : Krajská vědecká knihovna v Liberci, příspěvková organizace, 2023. 1 online zdroj (6 stran)
- Strengthening the European Union by regulating the digital single market / Jaroslav Denemark. Acta Universitatis Carolinae. Iuridica Vol. 69, 2 (2023), strana 107-123