Výsledky vyhledávání

  1. Maminka creep : věřte svým dětem / Jarmila Hložková. V Brně : CPress, 2023. 174 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Maminka creep

    Kniha

  2. Z Babylonu do Silicon Valley a zpět? / Jan Jakub Šalomoun. Praha : Galén, [2023]. 221 stran
    Počet ex. : 2, z toho volných 2
    Z Babylonu do Silicon Valley a zpět?

    Kniha

  3. Co je nového v médiích / Filip Struhárik ; překlad: Pavlína Štěpánka Borská. Praha : Nová beseda, 2022. 117 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Co je nového v médiích

    Kniha

  4. Do service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect / Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 118-133
    Článek

    Článek

  5. Influenceři a jejich vliv na spotřebitelské chování : rešerše / zpracovala Martina Sanetrníková. Liberec : Krajská vědecká knihovna v Liberci, příspěvková organizace, 2022. 1 online zdroj (10 stran)
    Influenceři a jejich vliv na spotřebitelské chování

    Rešerše

  6. Sociální fotografie : o fotografii a sociálních médiích / Nathan Jurgenson ; z anglického originálu Social photo ... přeložil a doslovem opatřil Martin Charvát. Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2022. 138 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Sociální fotografie

    Kniha

  7. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022. 268 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Strategie sociálních médií

    Kniha

  8. Alenka v říši GIFů / napsala Sára Valnohová ; ilustroval Erik Berta. Praha : Česká televize, 2021. 189 stran
    Počet ex. : 3, z toho volných 1
    Alenka v říši GIFů

    Kniha

  9. Budovanie značky zamestnávateľa ako nástroj získavania a udržiavania talentov = Employer branding as a tool for acquiring and retaining talent : teze přednášky ke jmenování profesorem / Zoltán Rózsa. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. 60 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Budovanie značky zamestnávateľa ako nástroj získavania a udržiavania talentov

    Kniha

  10. Digitální literatura sociálních médií / Pavla Hartmanová. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2021. 228 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Digitální literatura sociálních médií

    Kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.