Výsledky vyhledávání

  1. Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci / Radek Váňa. [Praha] : Idealab, [2023]. 172 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Marketing a PR v architektuře

    Kniha

  2. Z Babylonu do Silicon Valley a zpět? / Jan Jakub Šalomoun. Praha : Galén, [2023]. 221 stran
    Počet ex. : 2, z toho volných 1
    Z Babylonu do Silicon Valley a zpět?

    Kniha

  3. 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop. [Praha] : Dognet, [2022]. 590 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop

    Kniha

  4. Online marketing : od webových stránek k sociálním sítím / Jitka Burešová. Praha : Grada Publishing, 2022. 281 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0, délka fronty rezervací 1
    Online marketing

    Kniha

  5. Optimalizace webových stránek : proč si 95 % návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete změnit / Johann van Tonder, Dan Croxen-John ; překlad: Petra Šmídová. V Brně : Lingea, 2022. 283 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Optimalizace webových stránek

    Kniha

  6. Strategie B2B digitálního marketingu : jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy / Simon Hall ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022. 363 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Strategie B2B digitálního marketingu

    Kniha

  7. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022. 268 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Strategie sociálních médií

    Kniha

  8. Základy SEO: jasně a stručně / Michal Binka a Dalibor Jaroš. Brno : Collabim, 2022. 143 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Základy SEO: jasně a stručně

    Kniha

  9. E-commerce live streaming - an emerging industry in China and a potential future trend in the world / Yang Lu, Patrick Siegfried. ACC Journal. Issue B, Science of economics Vol. 27, 2 (2021), strana 73-89
    Článek

    Článek

  10. The impact of social media on sales promotion in entertainment companies / Dalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urtė Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos. E+M. Ekonomie a Management Vol. 24, iss. 2 (2021), s. 189-206
    Článek

    Článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.