Výsledky vyhledávání
- Who are online grocery shoppers? / Radka Bauerová, Halina Starzyczná, Šárka Zapletalová. E+M. Ekonomie a Management Ročník 26, 1 (2023), strana 186-205
- Essential factors for building customer relationships on facebook: evidence from the Czech Republic / Ottó Bartók, Jana Matošková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 134-151
- Online shopping behavior not only in times of crisis / Veronika Svatošová. Brno : Mendel University in Brno, 2021. 179 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Češi bohatnou : "obchodníky to motivuje k tomu, aby se pokusili různými způsoby získat co nejvíc zákazníků," říká CEO společnosti Shoptet Miroslav Uďan / JAP. Profit Č. 1 (2020), s. 17
- Firmy lapené na síti : jaká jsou hlavní úskalí při zakládání e-shopů? / JAM. Profit Č. 5 (2020), s. 33
- Nečistá hra : "obchody kouzlí s falešnými slevami," říká Jakub Valada z firmy Apify / Jakub Procházka. Profit Č. 1 (2020), s. 18-19
- Online: Od brýlí po auto : ekonomika chřadne, e-shopy zažívají nebývalé žně / Dalibor Dostál. Profit Č. 5 (2020), s. 28-31
- Pasti e-shopů : inspektoři varují: Pozor na rizikové obchody / RED /Redakce časopisu Profit. Profit Č. 5 (2020), s. 34-35
- Plody svatební noci : kromě dcery Elen se zrodila i firma Beloved Shop / Jana Šulistová. Profit Č. 10 (2020), s. 22-23
- Vlněný byznys Martina Bernátka : nejprve měl stánek. Teď mu patří internetový obchod, se kterým pronikl do Evropy / Dalibor Dostál. Profit Č. 7-8 (2020), s. 24-25