Výsledky vyhledávání
- Pozor přichází zákazník! : manuál pro správnou komunikaci prodavačů / Dušan Jílek. Praha : powerprint, 2023. 81 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Řízení a zlepšování kvality / Pavel Blecharz. Jesenice : Ekopress, 2023. 205 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Do service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect / Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 118-133
- Essential factors for building customer relationships on facebook: evidence from the Czech Republic / Ottó Bartók, Jana Matošková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 134-151
- Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022. 268 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Face-to-face and electronic communication with customers in retailing and company performance: a case study in the electronics and communication equipment retail industry in the Czech Republic / Ludvík Eger, Petr Suchánek. E+M. Ekonomie a Management Vol. 23, iss. 3 (2020), s. 155-172
- Loajalita, spokojenost a hodnota zákazníka / Ondřej Linhart. Studentská vědecká a odborná činnost 2019. Ekonomika S. 99-109
- Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku / Jitka Burešová. Brno : Masarykova univerzita, 2018. 198 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1