Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 74  
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "řízení vztahů se zákazníky"
  1. Pozor přichází zákazník! : manuál pro správnou komunikaci prodavačů / Dušan Jílek. Praha : powerprint, 2023. 81 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Pozor přichází zákazník!

    Kniha

  2. Řízení a zlepšování kvality / Pavel Blecharz. Jesenice : Ekopress, 2023. 205 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Řízení a zlepšování kvality

    Kniha

  3. Do service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect / Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 118-133
    Článek

    Článek

  4. Essential factors for building customer relationships on facebook: evidence from the Czech Republic / Ottó Bartók, Jana Matošková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 134-151
    Článek

    Článek

  5. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022. 268 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Strategie sociálních médií

    Kniha

  6. Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností : manuál pro start úspěšného obchodníka / David Říha. Praha : Grada, 2021. 213 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností

    Kniha

  7. Face-to-face and electronic communication with customers in retailing and company performance: a case study in the electronics and communication equipment retail industry in the Czech Republic / Ludvík Eger, Petr Suchánek. E+M. Ekonomie a Management Vol. 23, iss. 3 (2020), s. 155-172
    Článek

    Článek

  8. Loajalita, spokojenost a hodnota zákazníka / Ondřej Linhart. Studentská vědecká a odborná činnost 2019. Ekonomika S. 99-109
    Článek

    Článek

  9. Průvodce úspěšného obchodníka / Petr Neckař, David Kolář, David Janeček. Praha : Grada Publishing, 2019. 307 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Průvodce úspěšného obchodníka

    Kniha

  10. Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku / Jitka Burešová. Brno : Masarykova univerzita, 2018. 198 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku

    Kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.