Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^li_us_auth h0007733 xxamg^"
  1. Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat / Karel Havlík. Kolínec : AgAkcent, 2002. 48 s.
    Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat

    Digitalizovaný dokument

  2. Média, internet, TV Nova a já / Milan Šmíd. Praha : ISV, 2000. 231 s.
    Média, internet, TV Nova a já

    Digitalizovaný dokument

  3. Poselství papeže Jana Pavla II. k XXXIV. světovému dni sdělovacích prostředků 4. června 2000 /Katolická církev.. Praha : Česká biskupská konference, 2000. 3 s.
    Poselství papeže Jana Pavla II. k XXXIV. světovému dni sdělovacích prostředků 4. června 2000

    Digitalizovaný dokument

  4. Síla médií a jak ji měřit. Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000. 26 s.
    Síla médií a jak ji měřit

    Digitalizovaný dokument

  5. Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations / sestavil a napsal Michael Fairchaild. Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c1999. 50 s.
    Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations

    Digitalizovaný dokument

  6. Poselství papeže Jana Pavla II. k XXXIII. Světovému dni sdělovacích prostředků 16. května 1999 /Katolická církev.. Praha : Česká biskupská konference, 1999. 3 s.
    Poselství papeže Jana Pavla II. k XXXIII. Světovému dni sdělovacích prostředků 16. května 1999

    Digitalizovaný dokument

  7. Hudba a média : rukověť muzikologa / Jiří Fukač a kolektiv autorů ; redakčně zpracoval Petr Macek. Brno : Masarykova univerzita, 1998. 258 s.
    Hudba a média

    Digitalizovaný dokument

  8. Média - prostředky transferu informací / Jana Petříková, David Štěpánek. Brno : Masarykova univerzita, 1998. 47 s.
    Média - prostředky transferu informací

    Digitalizovaný dokument

  9. Úvod a texty ke studiu masových médií / Milan Šmíd. Praha : Univerzita Karlova, 1992. 164 s.
    Úvod a texty ke studiu masových médií

    Digitalizovaný dokument

  10. Hromadné sdělovací prostředky a kultura : závěrečná zpráva z reprezentativního výzkumu k podkladovému úkolu "Podíl filmu, televize a rozhlasu na masovém šíření uměleckých a kulturních hodnot a dlouhodobém formovánísocialistického způsobu života" / Zdenka Bártová ; Spoluprac. Miroslava Knoflíčková, Eva Ličková. Praha : Ústav pro výzkum kultury, 1990. 211 s.
    Hromadné sdělovací prostředky a kultura

    Digitalizovaný dokument


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.