Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 49  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^li_us_auth h0003404 xcla^"
  1. The competency-based training & assessment, and improvement of technical competencies and changes in pedagogical behavior / Saba Khan, Rizwan Raheem Ahmed, Dalia Streimikiene, Justas Streimikis, Munsif Ali Jatoi. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 1 (2022), strana 96-112
    Článek

    Článek

  2. Příležitosti ke vzdělávání učitelů 1. stupně v oblasti terénní výuky / Iva Frýzová. Prostor pro primární a preprimární pedagogy : sborník příspěvků z konference konané v Liberci 18. a 19. října 2018 na FP TUL při příležitosti 25. výročí založení Katedry primárního vzdělávání S. 20-26
    Článek

    Článek

  3. Stávání se učitelem pohledem absolventů učitelství pro MŠ a pro první stupeň ZŠ / Jiří Havel, Lucie Grůzová, Petr Najvar, Veronika Najvarová, Veronika Rodová, Zora Syslová, Petra Vystrčilová. Prostor pro primární a preprimární pedagogy : sborník příspěvků z konference konané v Liberci 18. a 19. října 2018 na FP TUL při příležitosti 25. výročí založení Katedry primárního vzdělávání S. 27-36
    Článek

    Článek

  4. Rozvoj předčtenářské gramotnosti prostřednictvím obrázkové knihy / Blanka Janáčková. Prostor pro primární a preprimární pedagogy : sborník příspěvků z konference konané v Liberci 18. a 19. října 2018 na FP TUL při příležitosti 25. výročí založení Katedry primárního vzdělávání S. 56-60
    Článek

    Článek

  5. Reflexe přírodovědného kurzu studenty učitelství pro 1. stupeň ZŠ / Jan Petr. Prostor pro primární a preprimární pedagogy : sborník příspěvků z konference konané v Liberci 18. a 19. října 2018 na FP TUL při příležitosti 25. výročí založení Katedry primárního vzdělávání S. 100-104
    Článek

    Článek

  6. Pregraduální příprava učitelů MŠ a potřeby profese / Milan Podpera. Prostor pro primární a preprimární pedagogy : sborník příspěvků z konference konané v Liberci 18. a 19. října 2018 na FP TUL při příležitosti 25. výročí založení Katedry primárního vzdělávání S. 105-109
    Článek

    Článek

  7. Diagnostická kompetence začínajících učitelů - možnosti pregraduální přípravy učitelů MŠ versus potřeby současné praxe / Pavla Soukupová. Prostor pro primární a preprimární pedagogy : sborník příspěvků z konference konané v Liberci 18. a 19. října 2018 na FP TUL při příležitosti 25. výročí založení Katedry primárního vzdělávání S. 123-128
    Článek

    Článek

  8. 130 let budovy Učitelského ústavu v Jičíně. 2. část / Roman Mareš. Od Ještěda k Troskám Roč. 24 (40), č. 1 (2017), s. 11-16
    Článek

    Článek

  9. Jednání v Saském sněmu / Lukáš Novosad. Česko-lužický věstník Roč. 27, č. 7-8 (2017), s. 51
    Článek

    Článek

  10. Možné přístupy k výuce dětských programovacích jazyků / Jindra Drábková. DidactIG 2016 : sborník příspěvků S. 35-39
    Článek

    Článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.