Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^li_us_auth 0542891 xcla^"
  1. Effect of integration of green constructs and traditional constructs of brand on green purchase intention of customers / Ahmad Esmaeili, Akbar Sepahvand, Reza Rostamzadeh, Izolda Joksiene, Jurgita Antucheviciene. E+M. Ekonomie a Management Vol. 20, no. 3 (2017), s. 219-237
    Článek

    Článek

  2. Marketing zrównoważony w firmach regionalnych / Sabina Zaremba Warnke. Sborník z mezinárodního workshopu Příhraniční region - šance pro podnikatelské aktivity = Region przygraniczny - szansa dla przedsiębiorczości = Grenzregion - eine Chance für Unternehmen S. 94-101
    Článek

    Článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.