Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 48  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^li_us_auth 0462914 xcla^"
  1. Cyril Matějka : snažím se lidi pobavit / [zapsal] Jiří Endler. Jablonecký měsíčník Březen (2025), strana 16
    Článek

    Článek

  2. S vlastním dítětem doktor trochu vyměkne / Cyril Matějka ; ptala se Jana Ryantová. V Ročník 24, jaro (2025), strana 14-21
    Článek

    Článek

  3. Exploring the relationship between usage of social networking sites, cyberbullying and academic performance: evidence from the higher education sector of Saudi Arabia / Samma Faiz Rasool, Hamid Raza, Vaclav Zubr, Muhammad Zaheer Asghar, Razia Sultana. E+M. Ekonomie a management Volume 27, issue 1 (2024), strana 70-86
    Článek

    Článek

  4. Chtěla bych knihovny udělat interaktivní pro tuto generaci / Natálie Chalupníčková ; Pavlína Lenghartová. Čtenář Ročník 76, číslo 3 (2024), strana 98-99
    Článek

    Článek

  5. Peníze, nebo (soukromý) život! Ochrana osobních údajů v obchodním modelu pay or okay / Kristýna Bónová. Acta Universitatis Carolinae. Iuridica Vol. 70, 4 (2024), strana 131-147
    Článek

    Článek

  6. An in-depth analysis of generation Z selected motives for active TikTok usage / Sebastian Zips, Julie Holendová. ACC Journal. Issue B, Science of economics Vol. 29, 2 (2023), strana 112-124
    Článek

    Článek

  7. Ochrana práva dětí na soukromí v prostředí sociálních sítí: sharenting pohledem evropského práva / Anna Citterbergová. Jurisprudence Ročník 32, číslo 3 (2023), strana 22-32
    Článek

    Článek

  8. Propagace výrobků a služeb prostřednictvím influencerů ve světle (nejen) novelizace spotřebitelského práva / Tomáš Klíma, Jiří Beneš. Jurisprudence Ročník 32, číslo 1 (2023), strana 27-34
    Článek

    Článek

  9. Strengthening the European Union by regulating the digital single market / Jaroslav Denemark. Acta Universitatis Carolinae. Iuridica Vol. 69, 2 (2023), strana 107-123
    Článek

    Článek

  10. Essential factors for building customer relationships on facebook: evidence from the Czech Republic / Ottó Bartók, Jana Matošková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 134-151
    Článek

    Článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.