Výsledky vyhledávání
- Když se zabarikádujeme v zákopech / Jan Hanák ; Tereza Zavadilová. Katolický týdeník Ročník 32, číslo 10 (2021), strana 5
- Vlivní kluci a vlivné holky útočí : v Česku je influencer marketing teprve v počátcích, více než 1900 influencerů je však už hodně slyšet / Jaroslav Matějka. Profit Č. 10 (2018), s. 48-[49]
- Zkreslují média papeže Františka? : analýza Vojtěcha Juráska. Katolický týdeník Roč. 28, č. 40 (3.10.2017) Perspektivy 40, s. 8
- Mašinka ukrytá v opatském křesle / Aleš Palán. Katolický týdeník Roč. 28, č. 37 (12.9.2017), s. 5
- Výchova v mediální společnosti : jsme součástí mnohem většího a zajímavějšího příběhu, než jaký nabízejí média / Jiří Zajíc. Katolický týdeník Roč. 26, č. 11 (10.3.2015) Perspektivy 11, s. [7]
- Letní škola Politika a média / Marta Fialová. Mediální studia Roč. 7, č. 3 (2013), s. 365-367
- "Nové" médiá v kontexte konvergencie / Zuzana Karaščáková. Mediální studia Roč. 7, č. 1 (2013), s. 116-119
- Klasika, které chybí hlubší reflexe aktuálních témat / Tomáš Bártek. Mediální studia Roč. 6, č. 1 (2012), s. 102-107
- Některé mechanismy sociální integrace v Japonsku: mediace státní moci, kofliktních výjevů a skandálů = On mechanism of social integration in Japanese society: mediations of state power, conflictual representations and scandals / Igor Pruša. Mediální studia Roč. 5, č. 2 (2011), s. 94-119
- Osudy "psaného" a "mluveného" slova / Tomáš Hlobil. Svět literatury 6 (1993), strana 69-74