Výsledky vyhledávání
- Pozor přichází zákazník! : manuál pro správnou komunikaci prodavačů / Dušan Jílek. Praha : powerprint, 2023. 81 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Řízení a zlepšování kvality / Pavel Blecharz. Jesenice : Ekopress, 2023. 205 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 0 - Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022. 268 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností : manuál pro start úspěšného obchodníka / David Říha. Praha : Grada, 2021. 213 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku / Jitka Burešová. Brno : Masarykova univerzita, 2018. 198 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1 - Fair play : 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017. [Praha] : KPMG Česká republika, s.r.o., [2017]. 101 stran
Počet ex. : 1, z toho volných 1