Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 40  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^li_us_auth 0431851 xkni^"
  1. Pozor přichází zákazník! : manuál pro správnou komunikaci prodavačů / Dušan Jílek. Praha : powerprint, 2023. 81 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Pozor přichází zákazník!

    Kniha

  2. Řízení a zlepšování kvality / Pavel Blecharz. Jesenice : Ekopress, 2023. 205 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Řízení a zlepšování kvality

    Kniha

  3. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022. 268 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Strategie sociálních médií

    Kniha

  4. Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností : manuál pro start úspěšného obchodníka / David Říha. Praha : Grada, 2021. 213 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností

    Kniha

  5. Průvodce úspěšného obchodníka / Petr Neckař, David Kolář, David Janeček. Praha : Grada Publishing, 2019. 307 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Průvodce úspěšného obchodníka

    Kniha

  6. Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku / Jitka Burešová. Brno : Masarykova univerzita, 2018. 198 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku

    Kniha

  7. Přestaňte prodávat a získejte klienty : devět ověřených kroků pro profesionály, kteří chtějí získat více klientů (aniž by vlastně prodávali) / Bernie De Souza ; z anglického originálu Stop selling and get clients, the 9 proven steps for professionals, who want more clients, (without even selling) ... přeložil Petr Antonín. Brno : Alman, 2017. xvi, 101 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Přestaňte prodávat a získejte klienty

    Kniha

  8. Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb / Vít Chlebovský. Praha : Grada, 2017. 124 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Management zákaznických řešení

    Kniha

  9. Superzákazník : jednoduchá a rychlá cesta k růstu / Eddie Yoon ; překlad: Tomáš Piňos. Praha : Management Press, 2017. 199 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 0
    Superzákazník

    Kniha

  10. Fair play : 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017. [Praha] : KPMG Česká republika, s.r.o., [2017]. 101 stran
    Počet ex. : 1, z toho volných 1
    Fair play

    Kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.