Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 13  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^li_us_auth 0431851 xcla^"
  1. Do service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect / Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 118-133
    Článek

    Článek

  2. Essential factors for building customer relationships on facebook: evidence from the Czech Republic / Ottó Bartók, Jana Matošková. E+M. Ekonomie a Management Ročník 25, 2 (2022), strana 134-151
    Článek

    Článek

  3. Face-to-face and electronic communication with customers in retailing and company performance: a case study in the electronics and communication equipment retail industry in the Czech Republic / Ludvík Eger, Petr Suchánek. E+M. Ekonomie a Management Vol. 23, iss. 3 (2020), s. 155-172
    Článek

    Článek

  4. Loajalita, spokojenost a hodnota zákazníka / Ondřej Linhart. Studentská vědecká a odborná činnost 2019. Ekonomika S. 99-109
    Článek

    Článek

  5. The relationship among customer satisfaction, loyalty and financial performance of commercial banks / Jaroslav Belás, Lenka Gabčová. E+M. Ekonomie a Management Roč. 19, č. 1 (2016), s. 132-147
    Článek

    Článek

  6. Net Promoter Score integration into the enterprise performance measurement and management system - a way to performance methods development / Olga Faltejsková, Lilia Dvořáková, Barbora Hotovcová. E+M. Ekonomie a Management Roč. 19, č. 1 (2016), s. 93-107
    Článek

    Článek

  7. The use of data sources in CRM / Jan Ministr, Lea Nedomová. Proceedings of the international conference: Liberec Informatics Forum 2016 S. 83-92
    Článek

    Článek

  8. Improving the quality of customer service by using the technique of mystery shopping / Ludvík Eger, Michal Mičík. ACC Journal. Issue B, Science of Economics Roč. 21, č. 2 (2015), s. 65-76
    Článek

    Článek

  9. Measuring customer satisfaction and loyalty in spa companies / Eliška Vildová ... [et al.]. E+M. Ekonomie a Management Roč. 18, č. 1 (2015), s. 151-168
    Článek

    Článek

  10. Využití služeb sociálních médií v rámci customer knowledge managementu = The social media services use within the customer knowledge management / Lukáš Kučera. Sborník příspěvků 14. mezinárodní konference IMEA S. 36-44
    Článek

    Článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.