Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 18  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^li_us_auth 0399455 xcla^"
  1. E-commerce live streaming - an emerging industry in China and a potential future trend in the world / Yang Lu, Patrick Siegfried. ACC Journal. Issue B, Science of economics Vol. 27, 2 (2021), strana 73-89
    Článek

    Článek

  2. The impact of social media on sales promotion in entertainment companies / Dalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urtė Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos. E+M. Ekonomie a Management Vol. 24, iss. 2 (2021), s. 189-206
    Článek

    Článek

  3. Perceptions of personalization in company-consumer interactions on social network: experiment conducted in the Czech Republic / Ludvík Eger, Lenka Komárková, Veronika Zákružná. E+M. Ekonomie a Management Vol. 24, iss. 2 (2021), s. 153-170
    Článek

    Článek

  4. Právo, online marketing a iracionální faktory / Štěpán Kmoch. Jurisprudence Ročník 30, číslo 2 (2021), strana 1-13
    Článek

    Článek

  5. Online: Od brýlí po auto : ekonomika chřadne, e-shopy zažívají nebývalé žně / Dalibor Dostál. Profit Č. 5 (2020), s. 28-31
    Článek

    Článek

  6. Readiness of small and medium enterprises for marketing automation / Tereza Semerádová, Petr Weinlich. ACC Journal. Issue B, Science of economics Vol. 26, 2 (2020), s. 54-68
    Článek

    Článek

  7. Targeting of online advertising using logistic regression / Erik Šoltés, Janka Táborecká-Petrovičová, Romana Šipoldová. E+M. Ekonomie a Management Vol. 23, iss. 4 (2020), s. 197-214
    Článek

    Článek

  8. Decision tree modelling of e-consumers' preferences for internet marketing communication tools during browsing / Jolanta Sabaitytė, Vida Davidavičienė, Jarmila Straková, Jurgita Raudeliūnienė. E+M. Ekonomie a Management Vol. 22, 1 (2019), s. 206-221
    Článek

    Článek

  9. Tykají si s velkými IT hráči : cesta z obývacího pokoje v Brně do 100 zemí světa trvala firmě Kentico Software jen pár let / Jakub Procházka. Profit Č. 1 (2019), s. 20-21
    Článek

    Článek

  10. Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása / Barbara Anna Bezoušková. Studentská vědecká a odborná činnost 2018. Ekonomika S. 93-102
    Článek

    Článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.