Počet záznamů: 1  

Přístupy k integraci vzdělávacího obsahu z pohledu kurikula, výuky a učitelského vzdělávání

  1. Údaje o názvuPřístupy k integraci vzdělávacího obsahu z pohledu kurikula, výuky a učitelského vzdělávání / Helena Koldová, Tomáš Janík, Martin Bílek, Jiří Dostál, Michaela Mádlová, Pavel Mentlík, Lukáš Rokos, Ondřej Šimik, Eva Trnová
    Osobní jméno Koldová, Helena, 1963- (Autor) (Editor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelČeské Budějovice : Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2024
    Rozsah183 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    Dal.odpovědnost Janík, Tomáš, 1977- (Autor) (Editor)
    Bílek, Martin, 1964- (Autor)
    Dostál, Jiří, 1980- (Autor)
    Mádlová, Michaela (Autor)
    Mentlík, Pavel, 1971- (Autor)
    Rokos, Lukáš (Autor)
    Šimik, Ondřej, 1982- (Autor)
    Trnová, Eva (Autor)
    Počet ex.1, z toho volných 1
    PůjčovnaOdděleníUmístěníSignaturaInfo
    VšeobecnáNaučná371.3A 261210volný
    Přístupy k integraci vzdělávacího obsahu z pohledu kurikula, výuky a učitelského vzdělávání
    Předmět.heslo integrovaná výuka
    kurikulum
    vzdělávací programy
    didaktika
    vzdělávání učitelů
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT371.3 * 371.2 * 37.02 * 377 *
    Druh dok.KNIHY
    Edice Pedagogica et psychologica
    Pedagogica et psychologica
    Poznámky Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    ISBN978-80-7694-097-0 (brožováno)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.