Počet záznamů: 1
Síla médií a jak ji měřit
Údaje o názvu Síla médií a jak ji měřit Obálkový název Síla médií -a jak ji měřit Nakl.údaje Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 Rozsah 26 s. ; 21 cm Název originálu Power of the media and how to measure it 9 Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu. Metodická příručka pro pracovníky v oboru public relations. Věnuje se hodnocení a ovlivňování obrazu příslušné instituce v médiích. Předmět.heslo masmédia
public relations
mediální obraz
mediální hodnoceníForma, žánr příručky handbooks and manuals Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.3 * 659.4 * 316.776.3 * (035) Před.heslo-ang. public relations * mass media Forma, žánr-ang. handbooks and manuals Druh dok. Digitalizovaný dokument Poznámky Obálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média
Přeloženo z angličtiny
DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
ISBN 80-239-1265-8 (v knize neuvedeno ; brož.) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Načítání…
Počet záznamů: 1