Počet záznamů: 1
Do service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect
Údaje o názvu Do service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect / Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková Variantní názvy Marketing and trade Osobní jméno Cheraghalizadeh, Romina (Autor) Rozsah Ilustrace Vydání na jiném médiu Dostupné též na internetu Dal.odpovědnost Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
Zdroj.dok. E+M. Ekonomie a Management. -- ISSN 1212-3609. -- Ročník 25, 2 (2022), strana 118-133. WWW Plný text Odkazy - Zdroj.dok. Článek
Předmět.heslo 2021
hotelnictví - Česko
hotely - Česko
spotřebitelé - Česko
řízení vztahů se zákazníky - Česko
řízení značky - Česko
marketing - Česko
sociální média
dotazníky - Česko - 2021
Česko
kvalita služeb * spokojenost zákazníků * quality of services * customer satisfactionKonspekt 640.4 - Hotelnictví. Stravování MDT 640 * 366 * 65.01 * 658.6 * 658.8 * 316.7 * 004.7 * 303 Před.heslo-ang. hotel-keeping - Czechia * hotels - Czechia * consumers - Czechia * customer relationship management - Czechia * brand management - Czechia * marketing - Czechia * social media * questionnaires - Czechia - 2021 Druh dok. ČLÁNKY Poznámky Rubrika: Marketing and trade
Obrázky, tabulky
Obsahuje bibliografické odkazy
Poznámka o jazyku Anglický abstrakt
Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Načítání…
Počet záznamů: 1