Počet záznamů: 1  

Do service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect

  1. Údaje o názvuDo service quality and social media marketing improve customer retention in hotels? Testing the mediation effect / Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková
    Variantní názvyMarketing and trade
    Osobní jménoCheraghalizadeh, Romina (Autor)
    RozsahIlustrace
    Vydání na jiném médiuDostupné též na internetu
    Dal.odpovědnost Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
    Zdroj.dok. E+M. Ekonomie a Management. -- ISSN 1212-3609. -- Ročník 25, 2 (2022), strana 118-133.
    WWWPlný text
    Odkazy - Zdroj.dok.
    Článek

    Článek

    Předmět.heslo 2021
    hotelnictví - Česko
    hotely - Česko
    spotřebitelé - Česko
    řízení vztahů se zákazníky - Česko
    řízení značky - Česko
    marketing - Česko
    sociální média
    dotazníky - Česko - 2021
    Česko
    kvalita služeb * spokojenost zákazníků * quality of services * customer satisfaction
    Konspekt640.4 - Hotelnictví. Stravování
    MDT640 * 366 * 65.01 * 658.6 * 658.8 * 316.7 * 004.7 * 303
    Před.heslo-ang. hotel-keeping - Czechia * hotels - Czechia * consumers - Czechia * customer relationship management - Czechia * brand management - Czechia * marketing - Czechia * social media * questionnaires - Czechia - 2021
    Druh dok.ČLÁNKY
    Poznámky Rubrika: Marketing and trade
    Obrázky, tabulky
    Obsahuje bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglický abstrakt
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    Načítání…
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.