Počet záznamů: 1
Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku
Údaje o názvu Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku / Jitka Burešová Osobní jméno Burešová, Jitka (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : Masarykova univerzita, 2018 Rozsah 198 stran : ilustrace ; 21 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Půjčovna Oddělení Umístění Signatura Info Studijní Sklad A 237522 volný Předmět.heslo obchodní značky
spotřebitelské chování
Facebook
internetový marketing
řízení vztahů se zákazníky
marketingový výzkum - Česko
módní průmysl - Česko
oděvy
loajalita
marketing módy
módní značkyForma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * 658.6 * 366 * 004.7 * 316.4 * 65.01 * 687 * 687.1/.4 * 17 * 391 Druh dok. KNIHY Poznámky Vydáno ve spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci
Obsahuje bibliografii a rejstřík
Poznámka o jazyku České, anglické a německé resumé
ISBN 978-80-210-9123-8 (Masarykova univerzita ; brožováno) Další informace Regionální nakladatel Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Načítání…
Počet záznamů: 1